چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ترجمه آنلاین میهن دیک، خدمات ترجمه تخصصی | MihanDic


بازار نرم افزار ترجمه زبان

بازار نرم افزار ترجمه زبان

 

آخرین گزارش تحقیقات بازار آینده (MRFR)  نشان می دهد که نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR ) بازار نرم افزار ترجمه زبان جهانی  برابر با 16٪  می باشد و ارزش بازار آن به 25 میلیارد دلار رسیده است.  امروزه  یکی از مانع های اصلاح اقتصادی تجارت جهانی،  مشکل معنایی بوده و این  موجب دشواری در یادگیری و درک زبان های مختلف و افزایش بازار نرم افزار ترجمه زبان جهانی شده است.

هر روز کشورهای بیشتر و بیشتری مرزهای خود را برای تجارت جهانی باز می کنند که نیاز به برقراری ارتباط با مشتریان از سراسر جهان برای تحقق خواسته های آنها را افزایش داده است. برخی از عواملی که موجب رشد بازار می شوند شامل:  مهاجرت افراد ، سازگاری منطقه ای با دسترسی به منابع طبیعی و نوآوری کشورهای دیگر، گسترش رسانه های اطلاعاتی بین المللی، حرکت آزاد ارز، گسترش تجارت و غیره می باشند.

Lionbridge Technologies، مجموعه محصولات خود را برای تبدیل شدن به یکی از بازیکنان کلیدی در بازار، با توسعه یک مدل تحویل مبتنی بر ابر برای ارائه خدمات ترجمه تحت تقاضا گسترش داده است. سرویس جدید نه تنها صرفه جویی در پول و زمان بلکه کیفیت را نیز تضمین می کند. این سازمان  برای کاربر گزینه هایی مانند خدمات زبان مدیریت شده فراهم می کند، اگر منابع لازم  را برای انجام ترجمه و فرایند محلی سازی داشته باشد. طبق گفته MRFR، انتظار می رود که ارزش  بازار نرم افزار ترجمه زبان تا سال 2023 حدود 25 میلیارد دلار افزایش یابد، یعنی نرخ رشد مرکب سالانه آن ( CAGR  ) بین سال های 2017 و 2023 برابر با 16٪ خواهد بود.

 

بازار نرم افزار ترجمه زبان
بازار نرم افزار ترجمه زبان
ارسال شده در تاریخ 1397/06/30


گفتگوی آنلاین