شنبه 1 اردیبهشت 1403
ترجمه آنلاین میهن دیک، خدمات ترجمه تخصصی | MihanDic


ترجمه آنلاین گوگل ترنسلیت در 13 زبان دیگر

ترجمه آنلاین گوگل ترنسلیت در 13 زبان دیگر

بر اساس گزارش VentureBeat، از این هفته، با استفاده از دوربین بر روی گوشی هوشمند شما، برنامه ترجمه گوگل ترنسلیت به طور بصری 13 زبان جدید را ترجمه خواهد کرد.

در سال 2015، گوگل قابلیت ترجمه تصویری را به برنامه ترجمه با پشتیبانی از 27 زبان مختلف اضافه نمود. این اجازه می دهد تا کاربران به ترجمه منوها و علائم به سرعت دست یافته و برقراری ارتباط در خارج از کشور برای آنها  بسیار آسان تر  باشد. گوگل این هفته زبان پنجابی، بنگالی، ویتنامی، تایلندی، گجراتی، کانادایی، نپالی، تامیل، تلوگو و مالایالام را اضافه  کرده و در حال حاضر، تعداد کل زبان های پشتیبانی شده نزدیک به 50  می شود.

کاربران می توانند با استفاده از  آیکون دوربین روی صفحه اصلی به این ویژگی در برنامه ترجمه دسترسی پیدا کنند. پس از آن برنامه از روی متن مورد نظر عکس گرفته و سپس برنامه متن را با استفاده از تکنیک یادگیری ماشین شناخته شده به عنوان ترجمه ماترشین عصبی  (NMT) اسکن می کند و در نهایت، ترجمه ای صحیح را به زبان انتخابی شما ارائه خواهد کرد.

زبان های اضافه شده جدید در نسخه های iOS و Android برنامه در دسترس خواهند بود و گوگل از دیروز با این زبان های جدید  خدمات رسانی می کند.

ترجمه آنلاین گوگل ترنسلیت در 13 زبان دیگر
ترجمه آنلاین گوگل ترنسلیت در 13 زبان دیگر
ارسال شده در تاریخ 1397/07/20


گفتگوی آنلاین