پنجشنبه 9 فروردین 1403
ترجمه آنلاین میهن دیک، خدمات ترجمه تخصصی | MihanDic


ترجمه آنلاین گوگل ترنسلیت از طریق دوربین

ترجمه آنلاین گوگل ترنسلیت از طریق دوربین

گوگل ترنسلیت فقط برای تایپ کردن عباراتی نیست که نمی فهمید. شما همچنین می توانید از آن برای گرفتن عکس از علائم و ترجمه سریع آنها تقریبا در هر زبان استفاده کنید. اگر شما به کشوری سفر کرده اید که زبان انگلیسی به طور گسترده در آن صحبت نمی شود و احساس ناتوانی در ارتباط با افراد محلی احساس می کنید، گوگل ترنسلیت به کمک تان می آید.

متاسفانه، یادگیری یک زبان جدید در زندگی آسان نیست. نه تنها ما زمان واقعی را نداریم، بلکه مغز ما در یادگیری این اطلاعات دیگر کند شده است. بسیاری از افراد غیر انگلیسی زبان می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند، زیرا آنها از سن بسیار پایین این زبان را  یاد می گیرند.

در حال حاضر، فناوری گوگل ترنسلیت  وجود دارد تا در هر کجا یاور شما باشد. اگر نیاز به چیزی ترجمه شده به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر دارید،  گوگل ترنسلیت برای شما پوشش  می دهد. در واقع می توانید دوربین خود را باز کنید، عکسی از علامت  بگیرید و به ترجمه متن آن دست یابید. به سادگی بر روی  تصویر ضربه بزنید، آنچه که می خواهید ترجمه شود، پررنگ تر شده  و سپس زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صورت آنلاین ترجمه شود. به علاوه، همانطور که توسط Travel + Leisure  اعلام شده است، تعداد زیادی از زبان های جدید به تازگی به ویژگی های آن اضافه شده که از جمله تایلندی، عربی و پنجابی می باشند.
حتی اگر تمام موارد فوق اطلاعات جدیدی برای شما نباشند، بیایید صادق باشیم، اگر در خارج از کشور گیر کنید، این یک ویژگی بسیار مفید است و دیگر  نباید بهانه ای برای یادگیری  زبان های جدید  وجود داشته باشد. همچنین این فناوری میتواند به شما کمک کند تا  تقریبا به 40 زبان مختلف دسترسی یابید.

ترجمه آنلاین گوگل ترنسلیت از طریق دوربین
ترجمه آنلاین گوگل ترنسلیت از طریق دوربین
ارسال شده در تاریخ 1397/07/22


گفتگوی آنلاین