جمعه 10 فروردین 1403
ترجمه آنلاین میهن دیک، خدمات ترجمه تخصصی | MihanDic


بهترین برنامه ترجمه برای مسافران

بهترین برنامه ترجمه برای مسافران

برنامه های ترجمه تا حدودی، یادگیری انگلیسی را آسان می کنند. از هر 5  نفر در سراسر جهان 1 نفر به زبان انگلیسی صحبت می  کند و این زبان را به آسانی در هر نقطه از جهان می توانید درک کنید.  کسانی که زبان انگلیسی را از کودکی یادگرفته اند، نسبت به  ما که زبان انگلیسی را  در دبیرستان  خواندیم و یا در حین تحصیل در خارج از کشور آموختیم ، جهان را متفاوت احساس می نمایند.
اما گاهی اوقات آن ها نیز در مورد بعضی کلمات دچار مشکل می شوند. هنگامی که شما در حال تلاش برای برقراری ارتباط با یک راننده تاکسی در توکیو هستید یا طب سوزنی را در فرانسه انتخاب کنید ، مهارت های زبان ابتدایی کمک دهنده و مفید هستند.
گوگل از سال 2006  تقریبا موانع زبانی را برای مسافران از بین برده است و روش های الگوریتم و  ماشین یادگیری آن در طول زمان  بهبود یافتند و این برنامه مسلط به زبان های بیشتری شد. تکنولوژی آن در حال حاضر برای توسعه دهندگان در سراسر جهان در دسترس است، که به معنی ابزارهای ترجمه بهتر و معقول تر از همیشه  می باشد. بعضی از این ابزارها  بر زبان ها یا مناطق خاصی تخصص دارند، برخی دیگر می توانند به صدای شما علاوه بر خواندن متن گوش فرا دهند و برخی حتی می توانند زبان ها را به طور خودکار شناسایی کنند یا از تشخیص تصویر استفاده  نمایند تا کلمات مورد نظر شما را ارائه دهند.
هر چند این  برنامه هنوز  کامل نیست، اما پس از تست در کشورهای  فرانسه، اسپانیا، آلمان و ژاپن، در این پنج کشور همه  افراد نسخه های رایگان این برنامه را دارند و این برای هر دو دستگاه Android و اپل به طور یکسان در دسترس است.

بهترین برنامه ترجمه برای مسافران
بهترین برنامه ترجمه برای مسافران
ارسال شده در تاریخ 1397/08/14


گفتگوی آنلاین