جمعه 10 فروردین 1403
ترجمه آنلاین میهن دیک، خدمات ترجمه تخصصی | MihanDic


AppTek بیش از 2000 جفت زبانی ارائه می دهد

AppTek   بیش از 2000 جفت زبانی ارائه می دهد

  AppTek، ارائه دهنده نرم افزارهای هوش مصنوعی (AI) برای تشخیص گفتار (ASR) و راه حل های ترجمه ماشینی (MT)، اعلام کرد که لیست گسترده ای از جفت های زبانی را در پلت فرم ترجمه ماشینی خود در حال حاضر دارد. این شرکت در حال حاضر ترجمه ماشینی دو طرفه اتوماتیک را برای بیش از 200 جفت زبان ارائه می دهد که شامل تمام نیازهای زبانی تجاری و فراتر از آن می باشد.
AppTek  شرکت ih را قادر می سازد که ترجمه خودکار متن و گفتار را با هر برنامه ارتباطات و تجارت جهانی ادغام نمایند، از جمله شرکت های تجارت الکترونیک که می خواهند به بازارهای جدید یا سازمان های بشردوستانه ای دست پیدا نمایند که از جمعیت های متمایز جغرافیایی پشتیبانی می کنند.

این نتایج ارائه شده از ظرفیت AppTek برای ساخت سیستم های ترجمه ماشینی با استفاده از معماری شبکه عصبی و داده های آموزش گسترده زبان شناسی به دست آمده که در بیش از 30 سال جمع آوری شده است. وسعت پوشش زبانی گزینه های بیشتری را برای  خدمات به مشتری و مدل ترجمه فراهم کرده  و همچنین می تواند  برای یک دامنه خاص مشتری طراحی گردد.

علاوه بر این، با  تشخیص خودکار گفتار  و ترجمه ماشین، AppTek ترجمه ماشینی گفتار به گفتار را برای ترجمه بلادرنگ در برنامه های مکالمه زبان مانند Talk2me فراهم می کند. موتور ترجمه ماشینی شرکت از آخرین پیشرفت های AI و ML پیشگام توسط کارشناسان بهره می برد.

AppTek یکی از اولین ارائه دهندگان راه حل ترجمه ماشینی مبتنی بر RNN بوده که به عنوان یک سرویس مستقل مشتری و یک ارائه مبتنی برابر با دسترسی به رابط برنامه نویسی کاربردی (API)  عمل می کند. سیستم های  ترجمه ماشینی نیز برای ادغام با سیستم های گفتار به متن طراحی شده اند تا خدمات زیرنویس را در بسیاری از زبان ها ارائه دهند.

AppTek   بیش از 2000 جفت زبانی ارائه می دهد
AppTek   بیش از 2000 جفت زبانی ارائه می دهد
ارسال شده در تاریخ 1397/08/29


گفتگوی آنلاین