یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی

یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی

زبانشناسی مقالات

یادگیری زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی باید آن را جذاب و خواستنی بدانیم. مسلما هیچ انسانی دوست ندارد به اجبار به یادگیری مطلبی بپردازد. از این رو آموزش زبان انگلیسی با موسیقی یکی از راه های میانبر و پربازده برای یادگیری است.

اما در حقیقت چرا موسیقی می تواند بهتر از هر کتاب دیگری در یادگیری زبان انگلیسی تاثیر داشته باشد؟

باید عنوان کرد که شواهد و مدارک علمی ثابت کرده اند، ذهن انسان در حالت گوش دادن به موسیقی فعال تر می گردد. این فعال بودن در حالتی است، که ذهن کمترین زحمت را برای به خاطر سپردن انجام می دهد.

موسیقی نه تنها یکی از سرگرم کننده ترین و موثرترین استراتژی‌هایی است که می‌توانید برای یادگیری و بهبود زبان انگلیسی خود استفاده کنید، بلکه به شما کمک می‌کند تا با فرهنگ انگلیسی زبانان ارتباط برقرار کنید، دوستان جدیدی پیدا کنید و تجربه خود از درک این آهنگ بسیار بهتر کنید.
علاوه بر این، در آموزش زبان انگلیسی با موسیقی، شما می توانید بسیاری از لغات روزمره را فراگیرید و از آن جایی که در طول آهنگ، یک جمله و یا لغت بارها تکرار می شود، ذهن شما می تواند به راحتی آن را تجزیه تحلیل کند و آن را در حافظه بلندمدت خود ذخیره نماید.
ترانه‌ها و موسیقی‌های مختلف معمولا شامل تعداد زیادی عبارت، لغت و اصطلاح هستند. از آنجایی که مخاطب ترانه‌ها افراد بومی هستند، زبان به‌کار رفته در آنها به‌روز و محاوره است. پس اگر موسیقی درستی را انتخاب کنید، با زبان روزمره و کاربردی آشنا خواهید شد.

یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی
یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی

واژگان

شعر به راحتی فراموش نمی‌شود. شما در طول زندگی خود بارها و بارها به آنها گوش می‌دهید. هنگامی که آنها را آموختید، آنها با شما می مانند، و شما مرتب آنها را مرور می‌کنید، چرا که از آن لذت می‌برید. اگر بخواهید فقط هفته‌ای یک آهنگ به مدت یک سال یاد بگیرید (که زمان بسیار کمی خواهد گرفت)، می‌شود ۵۲ آهنگ پر از لغات و عبارات جدید که هرگز فراموش نخواهید کرد.

با تلفظ کلمات انگلیسی آشنا می‌شوید

یادگیری زبان با موسیقی به شما کمک می‌کند تا بر تلفظ‌ ها هم تمرکز پیدا کنید و ریتم، اوج و فرود و ضرباهنگ لهجه انگلیسی را نیز بهتر درک کنید و یاد بگیرید.
تمامی این فرایندها بدون دخالت شما و با کمترین زحمت شکل می گیرد. این روش دارای تثبیت بسیار بالایی در ذهن است و موثرترین و پربازده ترین روش برای یادگیری محسوب می شود.

با موسیقی مهارت‌های شنیداری بهبود می‌یابد

هنگامی که شما شروع می کنید تا به اشعار توجه کنید، مهارت‌های شنیداری به طور طبیعی بهبود می‌یابد. وقتی چند ترانه یاد می‌گیرید، شروع به جمع آوری یک پروپوزال عظیم از آهنگ‌ها و لغات خواهید کرد. تنها واقعیت این است که با توجه به شعر مهارت‌های شنیداریتان را فعال می‌کنید و گوش دادن به موسیقی به زبان انگلیسی تبدیل به یک تمرین یادگیری لذت بخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید