بهترین اپلیکیشن های ترجمه با پوشش جهانی

بهترین اپلیکیشن های ترجمه (در سطح جهانی)

معرفی اپلیکیشن

در این مقاله میخواهیم در مورد اپلیکیشن های ترجمه با پوشش جهانی صحبت کنیم، که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید و مورد استفاده ی شما قرار گیرد.

گوگل

گوگل ۱۰۰ زبان زنده دنیا را می تواند به طور خودکار توسط متن، تشخیص صدا، شناسایی و ترجمه کند و این برنامه بیشتر از هر برنامه دیگر در جهان ترجمه را پوشش می دهد. حتی رقبایش از تکنولوژی آن به عنوان پایه ای برای ویژگی های تخصصی استفاده می کنند و بیشترین امتیاز را در اپلیکیشن های ترجمه با پوشش جهانی دارد.

در اوایل تابستان امسال شرکت گوگل، اعلام کرد موتور ترجمه ماشین عصبی آن، بیشتر ترجمه های طبیعی را با تجزیه کل جمله ها، به جای واژه های فردی ایجاد کرده و اکنون ۵۸ زبان را به صورت آفلاین اجرا می کند. همچنین، گوگل لنز که باعث انتقال Google Translate از دوربین گوشی می شود، به شما امکان می دهد تا روی یک علامت یا منو حرکت کرده و بلافاصله ترجمه آن را مشاهده کنید. این ویژگی در حال حاضر در بسیاری از دوربین های تلفن آندروید موجود است و تنها باید به آیکون لنز نگاه کنید. این همچنین از طریق گزینه “دوربین” در داخل Google Translate یا از طریق یک برنامه همراه جداگانه قابل دسترسی است.

بهترین برنامه های ترجمه با پوشش جهانی
بهترین برنامه های ترجمه با پوشش جهانی

بهترین اپلیکیشن ترجمه برای سفر به آسیا

ویگو

در مکان هایی که از زبان های چینی، کانجی ژاپنی، هندی، کره ای استفاده می شود، ویگو ضروری است. توسعه دهندگان آن پیشگامان و رهبران ترجمه شخصیت بصری هستند؛ این برنامه منحصر به فرد قادر به تفسیر کلمات به صورت عمودی یا افقی بوده و می تواند هر تصویر را از دوربین شما ترجمه کند.

این ویژگی ها ممکن است در هنگام شناسایی توضیحات مبتنی بر زبان کانجی در موزه Teien در توکیو و یا هنگام خرید دارو در سئول مفید باشد. ویگو دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که به طور انحصاری برای غذا کاربرد دارد، تصاویری از کلمه یا عبارت ترجمه شده را در کنار متن ارائه می دهد، بنابراین شما می دانید که “کوکتل توت فرنگی” – همانطور که از ژاپنی به انگلیسی ترجمه شده – واقعا یک لیوان آب توت فرنگی است.

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ترجمه برای گفتگوهای بی نظیر

آی ترنسلیت

یکی دیگر از اپلیکیشن های ترجمه است.این برنامه تطبیق پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهد و به بیش از ۱۰۰ زبان زنده ترجمه می کند. برای ۲۴ تا از آنها، ترجمه های متن به صدا با صداهای مردانه و زنانه انجام خواهد شد. بیشتر مسافرین با این برنامه رایگان احساس راحتی می کنند، اما برای نسخه آفلاین در ۳۳ زبان، ارتقاء به نرم افزار لازم است. اشتراک ماهانه ۴٫۹۹ دلار، همچنین ترجمه وب سایت در برنامه را فراهم می کند، که به شما کمک می کند تا از مطالب و توصیه های وبلاگ های زبان محلی در سایت خود استفاده نمایید.

بر خلاف برنامه های دیگر، آی ترنسلیت مزایای چشمگیری برای کاربران اپل ارائه می دهد. به عنوان مثال، ویژگی “تشخیص شیء” که تنها “آیفون” این ویژگی را دارد و اشیا را  شناسایی کرده و نام محلی آنها را نشان می دهد.

تریپ لینگو

تریپ لینگو یک برنامه سفر تمام عیار است که با هدف کاهش اشتباه در هنگام سفر به خارج از کشور می باشد. این برنامه نسخه های متنی را در ۴۲ زبان به همراه دستورالعمل های مربوط به آداب و رسوم محلی، قوانین و مقررات در سراسر جهان ارائه می دهد.

شاید مهم ترین ویژگی آن ترجمه از دوربین گوشی شما و تبدیل عکس های فوری به متن ترجمه می باشد. این برنامه نسخه های ترجمه شده را به عنوان PDF ذخیره می کند که به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید