دیکشنری ( معرفی چند دیکشنری آفلاین )

دیکشنری ( معرفی چند دیکشنری آفلاین )

ترجمه، چالشها و راهکارها مقالات

دیکشنری آفلاین یکی از پرکاربردترین ابزاری است که در دنیای امروز تقریبا همه ی افراد به آن نیاز دارند. در این مطلب میخواهیم چند دیکشنری آفلاین به شما معرفی کنیم.

dictionary.com

بهترین دیکشنری‌های آفلاین زبان انگلیسی

به عنوان یکی از برترین و قدرتمندترین لغت نامه های انگلیسی عرضه شده برای سیستم گوشی های هوشمند است که از آن میتوان به عنوان یکی از کامل ترین دیکشنری های اندروید نیز نام برد.
شاید بتوان گفت اپلیکیشن dictionary.com، که هم برای اندروید و هم iOS موجود است.
برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dictionary.com Premium اندروید:

  • آزمون‌های متفاوت
  • دیکشنری‌های پزشکی، علمی، عامیانه و بسیاری دیگر
  • قابل استفاده به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  • قابلیت تلفظ به صورت IPA و آوایی

دیکشنری English Dictionary – Offline

این اپلیکیشن از رابط کاربری بسیار ساده‌تری برخوردار است و در حالت آفلاین نیز کار می‌کند. البته سادگی این آپ به معنی آن نیست که فاقد ویژگی‌های پیشرفته است.

این دیکشنری شامل بیش از ۸۰۰۰۰ لغت است. شما به راحتی می توانید لغات را درون دیکشنری جستجو کنید.

از قابلیت های نرم افزار اندروید English Dictionary – Offline می توان به دارای بیش از ۲۳۰ هزار تعریف انگلیسی، امکان استفاده از تلفظ صوتی، دارای جستجوگر بسیار سریع، امکان تنظیم رنگ متن نوشتاری، امکان مشاهده سابقه جستجو  اشاره داشت.

دیکشنری ( معرفی چند دیکشنری آفلاین )
دیکشنری ( معرفی چند دیکشنری آفلاین )

Arcus Dictionary

Arcus dictionary یک لغت نامه ی بسیار سریع و کاربردی در حوزه ی زبان انگلیسی می باشد. Arcus dictionary برای سیستم عامل اندروید (android) طراحی شده است.
این اپلیکیشن رایگان است و می‌توان آن را بر روی Google Play پیدا کرد. این برنامه رابط کاربری مناسبی برای سایزهای مختلف دارد و می‌توانید هم بر روی تبلت و هم گوشی از کار با آن لذت ببرید

TheFreeDictionary.com

فرهنگ لغات بسیاری در این برنامه وجود دارد که از بین آنها می‌توان به بسته‌های پزشکی، حقوقی، مالی و بسیاری دیگر اشاره کرد. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS موجود است.

در نرم افزار اندروید free dictionary برای جستجو لغات می توانید از تایپ کلمه مورد نظرتان و هم چنین از جستجوگر صوتی نرم افزار استفاده کنید و در کنار لغات مورد نظرتان بخشی جهت شنیدن تلفظ صحیح کلمه وجود دارد.

دیکشنری آفلاین فرانسوی

French English dictionary

یک دیکشنری ترجمه لغات فرانسوی به فرانسوی و با قابلیت تلفظ صوتی لغات است. این فرهنگ لغت شامل ۱۱۰۰۰۰ لغت فرانسوی می باشد که شما می توانید آن ها را به خاطر سپرده و به راحتی زبان فرانسوی را یاد بگیرید. از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان جستجوی لغت اشاره داشت.

SpanishDict Translator

زبان اسپانیایی یکی از بزرگترین زبان های جهان است و در اغلب کشور های آمریکای مرکزی و جنوبی می توان گویشوران این زبان را، مشاهده کرد. درصد قابل توجهی از مردم آمریکا هم به این زبان تکلم می کنند. در خود کشور اسپانیا و کشور های اطراف هم این زبان به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر آیفون یا آیپد دارید، از این اپلیکیشن می توانید استفاده کنید. این اپلیکیشن نیز از تمامی ویژگی‌های اپلیکیشن قبلی برخوردار است و هم برای افراد آماتور و هم حرفه‌ای، حرفی برای گفتن دارد. استفاده از این برنامه رایگان است.