آشنایی با بازی فکری Kloo

یادگیری زبان جدید ( توسط بازی Kloo )

سرگرمی آموزشی

در این مقاله به یادگیری زبان خارجی توسط بازی و همچنین معرفی بازی kloo میپردازیم. قبل از شروع به خواندن این مطلب، به دو سؤال زیر پاسخ دهید:

آیا به بازی علاقه دارید؟

آیا دوست دارید زبان های جدید یاد بگیرید؟

اگر  پاسخ شما به هر یک از این سوالات “بله” است،  مجذوب این مطلب خواهید شد، زیرا باب کار شماست!

اگر به یکی از سؤال های بالا، پاسخ “نه” دادید، پس بدانید: بازی ها باعث می شوند تا یادگیری زبان بسیار لذت بخش تر باشد و یادگیری زبان هم در بازی ها، حسی کاملا جدید خلق می کند.

هزاران روش عالی برای یادگیری زبان خارجی با کمک رسانه ها مانند تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و حتی خواندن مجلات خارجی وجود دارد. با این حال، اکثر افراد بر این باورند که بازی یکی از بهترین روش های یادگیری زبان جدید است.

اگر میخواهید زبان جدیدی را یاد بگیرید، یادگیری از طریق بازی، روشی جامع است، زیرا نه تنها آنها معمولا برای همه ی فراگیران در هر رده ی سنی مناسب بوده (و از آن لذت میبرند)، بلکه راهی فوق العاده برای دور هم بودن با دوستان و خانواده می باشد. بازی، روشی را برای یادگیری کلمات و عبارات خارجی به طور دسته جمعی و همان زمان بدون استفاده از کتاب، کویز و کلاس فراهم می نماید.

برای کسانی که یادگیری انفرادی را ترجیح می دهند، نیز چند بازی وجود دارد که می توانند به تنهایی بازی کنند.
اگر شما یک مدرس زبان های خارجی هستید که به دنبال فعالیت های جدید برای کمک به یادگیری زبان های خارجی می باشید، بازی معرفی شده در این جا، ابزار کامل یادگیری زبان در کلاس درس است. دانش آموزان این فعالیت ها را دوست دارند و به احتمال زیاد این اطلاعات را سریع تر از همیشه حفظ خواهند کرد.
بنابراین، اگر هرگز از بازی ها برای بالا بردن دایره ی لغات استفاده نکرده اید، این بازی به شما در یادگیری سریع لغات زبان خارجی کمک خواهد کرد.

آشنایی با بازی فکری Kloo
آشنایی با بازی فکری Kloo

بازی های فکری

قرن هاست بازی های فکری مانند شطرنج و پوکر مورد توجه افراد بوده و راه عالی برای برقراری ارتباط با دیگران می باشد، در حالیکه از مهارت های شناختی افراد نیز کمک می گیرند.

علی رغم وجود فعالیت هایی با فن آوری مدرن تر مانند بازی های ویدئویی که میدان را از دست بازی های فکری ربوده اند، اما هنوز آنها جایگاه ویژه ای به عنوان ابزار تعامل مورد علاقه در بین مردم سراسر جهان دارند. در اینجا یک ​​بازی عالی برای کمک به یادگیری زبان های خارجی وجود دارد که بدون نیاز به کامپیوتر یا اینترنت است.

بازی kloo

کلو یک بازی فکری آموزشی موفق بوده که توسط بسیاری از گروه های سنی مانند کودکان، بزرگسالان، معلمان و  مدرسان مورد استقبال قرار گرفته است. این بازی می تواند به صورت انفرادی یا دسته جمعی انجام شود و دارای دستورالعمل های لازم در مورد نحوه بازی بر اساس تعداد بازیکنان می باشد.
بازی کلو با دو دسته کارت انجام می شود و هدف این است که شما با کارت های موجود در دست خود، جمله ای با معنا بسازید.

بر طبق نظر سنجی داخل وب سایت، کاربران کلو، دایره لغات خود را به طور متوسط ده برابر سریع تر از افرادی بالا برده اند که این بازی را  انجام نداده اند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که این بازی در کار خود موفق بوده است.

شما می توانید با این بازی زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی را یاد بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید