ایموجی ها ( تفسیر و ترجمه )

ایموجی ها

اخبار

امروزه ایموجی ها در مکالمات انسان‌ها کلمات تنها پاسخگوی تمامی نیازها نیستند؛ خوشبختانه یا متاسفانه از سال ۱۹۹۹ شاهد حضور شکلک ها در میان ابزار های گفتگو و در میان کاراکتر های کاربران هستیم. حتما برای شما هم جالب است که معنی دقیق آنها را بدانید پس با نت نوشت همراه باشید. در هفته گذشته همایشی در مورد تفسیر و ترجمه ایدئولوژیهای ایموجی ها در موزه ویکتوریا و آلبرت در لندن برگزار شد.

معانی ایموجی ها

هدف از این گردهمایی، تفسیر و ترجمه معانی ضمنی این شکلک ها بود. به عنوان مثال، ایموجی فردی با دست های بسته که از ژاپن آمده، در جنوب و جنوب شرق آسیا به معنای  تبریک و دراروپا و آمریکا دعا معنا می دهد. حالت این نماد، بسته به موتورجستجوگر و سیستم عامل شما متفاوت می باشد. کاربران آیفون در آمریکا و اروپا این ایموجی را high five می نامند که در نهایت به معنای دعا است.

کاربران آیفون

از سال ۲۰۱۲ بود که کاربران آیفون هم در بروزرسانی iOS 6 توانستند از اموجی ها در کیبورد شان استفاده کنند. این اتفاق شروع یک انقلاب در نوع ارتباطات بین افراد و همچنین انتقال احساسات بوده و هست. خیلی ها تاکنون سعی در تفسیر و ارایه معنی دقیق اموجی ها کرده اند, خوشبختانه تصویر مورد استفاده در اموجی ها آنقدر ساده و قابل فهم هستند که دشواری خاصی در درک معنی دقیق اموجی ها نیست. اما نباید از حق گذشت که بسیاری از اموجی ها کمی گیج کننده به نظر می رسند!

تفسیر و ترجمه ایدئولوژی ایموجی ها
تفسیر و ترجمه ایدئولوژی ایموجی ها