چهار برنامه کاربردی ترجمه برای تجار درحال سفر

چهار اپلیکیشن ترجمه برای مسافران

معرفی اپلیکیشن

چهار اپلیکیشن ترجمه زبان برای تجار درحال سفر به برگزاری جلسه کاری یا برقراری ارتباط با مردم کشورهای مختلف کمک میکند را توضیح داده ایم. اپلیکیشن های زیر مختص به ترجمه زبان انگلیسی نیست.

 اپلیکیشن ترجمه زبان گوگل ترنسلیت

انگلیسی زبان ها بسیار خوش شانس هستند، زیرا زبان آنها یکی از ۵ زبان اصلی دنیا بوده و به هر کجا که بروند مشکلی برای زبان ندارند. اما کسانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد می گیرند، در برقراری ارتباط مشکلات جدی دارند. مثلا وقتی در توکیو می خواهید با راننده تاکسی حرف بزنید یا در فرانسه قرص سرماخوردگی بخرید چه باید بکنید؟ اینجاست که گوگل ترنسلیت ابزاری کاربردی برای شماست. این برنامه حتی به غیر از متن برای شما صدا را نیز فراهم می نماید. اپلیکیشن گوگل ترنسلیت ترجمه تمام نشانه ها و تابلو ها و نوشته ها را تنها با دوربین گوشی تلفن همراه در دسترس شما قرار می دهد.

تریپ لینگو

برنامه کاربردی دیگر، تریپ لینگو بوده که به شما در طول سفر بسیار کمک می کند.این برنامه متن و صدا را به ۴۲ زبان زنده فراهم کرده و درباره فرهنگ و اداب رسوم کشورها به شما اطلاعات می دهد.

چهار برنامه کاربردی ترجمه برای تجار درحال سفر
چهار برنامه کاربردی ترجمه برای تجار درحال سفر

مترجم مایکروسافت

نیز بسیار کاربردی و ترجمه به چند زبان به طور همزمان را فراهم می نماید. این برنامه ۶۰ زبان زنده را در دسترس شما قرار می دهد و حتی امکان مکالمه هم دارید. هنگامی که در جلسه هستید، این برنامه همزمان تمام صحبت های افراد را برای شما ترجمه می کند. این برنامه بسیار دقیق می باشد و حتی عبارات کاربردی را هم به کار می برد.

 برنامه وی گو

مناسب برای سفرهای آسیایی است. این برنامه در مورد زبان های چینی، ژاپنی و کره ای بسیار عالی و حرفه ای عمل می کند. وی گو پیشگام ترجمه های تصویری و تفسیر جملات می باشد. تصاویر چه افقی و چه عمودی باشند، برای وی گو فرقی ندارد. وی گو در مورد نام غذاها به همراه ترجمه، تصویر غذا را نیز به شما نشان می دهد. الگوریتم زبانی این برنامه بر پایه زبان های کشورهای آسیایی بوده است.

 آی ترنسلیت 

آی ترنسلیت ۱۰۰ زبان دنیا را امکان پذیر می سازد و برای ۲۴ تا از آنها متن را به صدا تبدیل می کند.بیشتر مسافران با این برنامه راحت کار می کنند و ترجمه به ۳۳ زبان در حالت آفلاین نیز از دیگر قابلیت های این برنامه است. آی ترنسلیت ترجمه وب سایت را نیز انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید