اپلیکیشن HelloTalk

اپلیکیشن HelloTalk (آموزش)

معرفی اپلیکیشن

اپلیکیشن HelloTalk به شما اطلاعات کامل در مورد برنامه ای میدهد که به یادگیری زبان کمک میکند و هدف آن تبادل زبان می باشد. یکی از روشهای مفید برای تمرین مهارتها در یادگیری زبان این است که آن را به طور مدوام مطالعه کنید. مدت زمان مطالعه زبان خارجی مهم نیست بلکه تداوم آن بسیار اهمیت دارد، اگر شما از آن زبان استفاده نکنید، احتمالا خیلی زود فراموشتان می شود.

چگونه باید تبادل زبان انجام شود؟

مبادلات زبان بر مبنای این است که هر دو نفر در مکالمه کمی از مهارت های خود را به یکدیگر آموزش بدهند. شما فردی را پیدا می کنید که زبان مادری خود را به دیگران می آموزد و با اصلاح و چت کردن به افراد کمک می کند و سپس شما تبادل را تغییر دهید و از همان کمک در زبان مقصد خود بهره مند می شوید. اگر شما با آنها به طور آنلاین چت کنید، هرگز نباید خانه، رختخواب یا استخر را ترک نمایید.

البته، چالش واقعی رسیدن به نقطه ای است که مکالمه شما با طرف دیگر به آسانی امکان پذیر می گردد. زمانی که واقعا می توانید فردی با زبان مادری مناسب پیدا کنید که می خواهد زمان تمرین را با شما نیز سپری کند و سپس باید امیدوار باشید که افراد دیگر نیز میخواهند زبان شما را یاد بگیرند و پس از آن باید بیشتر از آنچه که می گویند ترجمه کنید.

برنامه تبادل زبان در گوشی شما

در گذشته، تبادل زبان برای من هرگز تحقق نمی یافت. با وجود اینکه افراد را آنلاین پیدا می کردم و برای آنها می نوشتم، اما مهارتهای زبانی من بهبود نیافت. همچنین بسیار ترسناک بود که وارد اسکایپ شوم و چهره، صدا و اشتباهات خودم را با یک غریبه به اشتراک بگذارم. هنگامی که سعی کردم مبادلات ایمیل را امتحان کنم احساس بدی داشتم، زیرا نمیتوانستم متن طولانی را بنویسم. اما به نظر می رسد من تنها کسی نبودم که این مشکل را داشتم.

اپلیکیشن HelloTalk
اپلیکیشن HelloTalk

اولین نتایج

اولین نتیجه از تلاش در اپلیکیشن HelloTalk بسیار مثبت بود. این برنامه مبادلات زبانی را در تلفن هوشمند امکان پذیر می سازد و البته، هیچ وبسایت و هیچ سیستم پرداختی برای معلمان وجود ندارد.

پس از دانلود برنامه، از شما خواسته می شود که پروفایل خودتان را کامل کنید. اپلیکیشن HelloTalk به زبان آموزان این امکان می دهد یک زبان بومی و یک زبان را به صورت رایگان ثبت نام کنند. شما می توانید پروفایل خودتان را با توییتر به شکل یک مقدمه گفتاری ضبط کنید یا یک مقدمه در مورد خودتان بنویسید. برای کاربرانی که میخواهند اطلاعات خصوصی شان را حفظ کنند، این برنامه همچنین به شما اجازه میدهد تا اطلاعاتی مانند سن یا موقعیت مکانی خود در تنظیمات حریم خصوصی پیشرفته و تعیین نحوه نمایش در جستجو پنهان نمایید.

پس از ثبت نام، HelloTalk شما را برای جستجو هدایت می کند تا بتوانید افراد مورد نیاز خود را پیدا کنید. این برنامه به طور خودکار مسابقاتی را پیشنهاد می دهد که ترکیبی از زبان مبدا / زبان مقصد بوده، اما شما را محدود نخواهد کرد.

هنگامی که فردی را پیدا می کنید که بازیکنی عالی به نظر می رسد، می توانید یک پیام یا یک درخواست برای او ارسال کنید. به نظر می رسد افرادی که “زبان انگلیسی” را به عنوان زبان مادری خود نشان می دهند، درخواست های بسیار بیشتری دریافت می کنند. هنگامی که چت شروع شد، من با بسیاری از ویژگی های کوچک اما مفید به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم. به عنوان مثال، HelloTalk به شما روز تولد شریک تان را نشان می دهد و از Emoji استفاده می کند و شما می توانید عکس ها، پیام های صوتی و doodles ارسال کنید. همه این گزینه ها برای شروع پیام کوتاه به دیگران آسان است. برنامه HelloTalk دارای بسیاری از دکمه ها و تنظیمات است، اما همه ی آنها کاربردی هستند.

به سرعت متوجه شدم که منوهای HelloTalk می توانند کارهای زیادی را انجام دهند، اما طراحی آنها به گونه ای است که کاربران را به طور همزمان درگیر نمی کند.کیفیت برنامه نیز شگفت انگیز بوده و به طور کلی، طراحی اپلیکیشن HelloTalk فوق العاده است.

در این برنامه حالت تبادل زبان اختصاصی وجود دارد که در آن شما می توانید از کامپیوتر برای داشتن دو شریک با دو زبان مختلف استفاده کنید. این برنامه همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به نحوی که برای آنها مناسب است، ارتباط برقرار کنند. تماس تلفنی رایگان، پیام های فوری، پیام های صوتی هیچ مشکلی نیست! هنگامی که چت را شروع می کنید، ممکن است متوجه شوید که شما و شریک تان نیاز به اصلاحات کمی دارید. برنامه دارای یک ویژگی خاصی برای هر پیام ارسالی یا دریافتی بوده  و  به شما این امکان را می دهد که به آسانی نوشته های شریک خود را اصلاح کنید. برای کسی که در مورد نوشتن به زبان دیگر علاقه مند است، برنامه راهنمایی هایی را فراهم می نماید. HelloTalk تمرین زبان در دنیای واقعی را با تلفن همراه برای شما به شکلی فوق العاده به ارمغان می آورد.

شما می توانید تمام لینک های HelloTalk را در www.hellotalk.com پیدا کنید.

2 پاسخ در “اپلیکیشن HelloTalk (آموزش)

دیدگاهتان را بنویسید