چگونه انگلیسی یادبگیریم

چگونه انگلیسی یادبگیریم

روشهای مطالعه زبان خارجی مقالات

بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی این است که فردی ماهر و انگلیسی زبان را پیدا کرده و هر روز ۳۰ دقیقه با او انگلیسی صحبت کنید. فیلم های انگلیسی تماشا کنید، به موسیقی های انگلیسی گوش دهید و در کلاس های زبان شرکت نمایید. همیشه همراه خود فرهنگ لغت داشته باشید، زیرا می توانید لغاتی که نمی دانید را چک کنید. راه های دیگری هم مثل نوشتن به زبان انگلیسی بسیار مفید است.

برای یادگیری زبان انگلیسی ،با انگلیسی زبان ها صحبت کنید

بهترین راه برای یادگیری زبانی جدید، صحبت به آن زبان است. مهم نیست که ۵ یا ۶ کلمه بدانید یا کاملا مهارت داشته باشید، صحبت به زبان انگلیسی با شخصی دیگر، سریع ترین و موثر ترین روش برای یادگیری است.

نباید تا مهارت یافتن کافی و کامل وقت خود را هدر دهید، زیرا برای رسیدن به چنین سطحی، زمان زیادی نیاز است. پس از این فکر بیرون بیایید و از همین امروز انگلیسی صحبت کنید. به طور شگفت آوری می بینید که چقدر در صحبت کردن پیشرفت خواهید کرد.

با فردی انگلیسی زبان، هر روز ۳۰ دقیقه صحبت کنید، حتی می توانید تبادل زبانی داشته باشید، یعنی آن شخص با شما ۳۰ دقیقه انگلیسی صحبت کند و شما ۳۰ دقیقه با او به زبان مادری خود حرف بزنید.

اگر در کشور انگلیسی زبان زندگی می کنید، می توانید با مکالمات ساده شروع کنید، مثلا با گفتن سلام به فروشنده یا پرسیدن آدرس از فردی غریبه.

بر روی تلفظ خود کار کنید

اگر شما در گرامر و لغات مهارت کافی داشته باشید، اما تلفظ خودتان را تصحیح نکنید، انگلیسی زبان ها هیچ چیزی از صحبت های شما نمی فهمند. تلفظ صحیح و واضح برای یادگیری زبان انگلیسی ، بسیار مهم و حیاتی است. با دقت گوش کنید که انکلیسی زبان ها چگونه کلمات را تلفظ می کنند و شما هم کپی برداری نمایید. به صداهایی که در زبان مادری شما نیست بسیار توجه کنید تا به طور صحیح تلفظ نمایید. به لهجه ها هم باید توجه کنید، زیرا در هر نقطه از جهان به لهجه ای خاص انگلیسی صحبت می کنند.

چگونه انگلیسی یادبگیریم
چگونه انگلیسی یادبگیریم

دایره لغات خود را گسترش داده و عبارت ها و اصطلاحات خاص را به کار ببرید

هر چه دایره لغت بالاتری داشته باشید، بهتر می توانید انگلیسی صحبت کنید. برنامه های انگلیسی زبان زیاد تماشا کنید و موسیقی انگلیسی را به طور مداوم گوش دهید. کتاب های انگلیسی مطالعه کنید و همچنین اخبار گوش دهید.

راه دیگر این است که کلمات انگلیسی را بروی کاغذهای یادداشت برچسبی نوشته و برروی تمام وسایل منزل بچسبانید تا مدام آنها را ببینید و در جلو چشمتان باشند. اصطلاحات را در دفترچه یادداشتی بنویسید تا هر روز آنها را مرور نمایید. استفاده از اصطلاحات و عبارات در مکالمه، نشان دهنده مهارت شماست.

در کلاس های زبان شرکت کنید

یکی دیگر از روش های بهبود یادگیری زبان انگلیسی ، شرکت در کلاس است. در کلاس زبان شما می توانید به طور رسمی انگلیسی بیاموزید. کلاس به شما زبان را با صورت صحیح گرامری آموزش می دهد که شامل ساختارهای رسمی انگلیسی می باشد. در این کلاس ها فرصت برای صحبت کردن فراهم شده و به راحتی می توانید مکالمه خود را تقویت نمایید.

همیشه فرهنگ لغت همراه داشته باشید

فرقی نمی کند که شما فرهنگ کتابی یا الکترونیکی داشته باشید، مهم همراهی مدوام آن است. با وجود فرهنگ لغت، دیگر هیچ وقت در مورد معنی کلمه ها دچار دردسر نخواهید شد. چک کردن لغات در فرهنگ لغت، موجب یادگیری لغت های دیگر و حتی جملات و عبارات جدید می شود. در هر وقت آزادی که دارید، مثلا در اتوبوس، تاکسی، قطار، مترو یا حتی مطب دکتر می توانید نگاهی به فرهنگ لغت کنید و چند کلمه به دایره ی لغات خود اضافه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید