آموزشگاه زبان

آموزشگاه زبان

زبانشناسی مقالات

امروزه شناخت آموزشگاه زبان و موسساتی که در این زمینه بتوانند کیفیت آموزشی لازم را ارائه دهند یکی از نکاتی است که متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی لازم است تا در آن زمینه اطلاعات جامع و مناسبی داشته باشند.

نکته مهم دیگر، تعداد شعب موسسه زبان است. هر چه تعداد شعب یک آموزشگاه زبان بیشتر باشد، رفت و آمد برای زبان آموزان، والدین کودکان و نوجوانان راحت تر بوده و هرگز خستگی مسیر موجب کاهش یادگیری زبان آموزان نخواهد شد.

نکته مهم بعدی که کارشناسان به آن نیز اشاره دارند، داشتن منابع آموزشی به روز، استفاده از استادان حرفه‌ای و با سابقه و همچنین قدمت موسسه زبان هستند.

برای اینکه بتوانیم یک موسسه را به درستی بسنجیم و بگوییم کدام کلاس آموزش زبان انگلیسی بهتر است چند معیار را باید مدنظر قرار دهیم:

کیفیت تدریس اساتید

تجهیزات و محیط با کیفیت (سرگرمی همراه با یادگیری، روش های نوین و ..)

کیفیت امتحاناتی که در موسسه برگزار می شود

نحوه کار کردن writing و Reading چون Listening و Speaking در همه کلاس های اموزش زبان تدریس می شود

سنجش هزینه ها نسبت به کیفیت تدریس

اعتبار موسسه آموزشی در مجامع ملی و بین المللی

آموزشگاه زبان
آموزشگاه زبان

در این مطلب ما به شما چند آموزشگاه زبان معرفی می کنیم

موسسه گاما

این موسسه بر برگزاری دوره ها و آزمون های مرتبط با آزمون آیلتس می باشد که فعالیت های گسترده دیگری نیز در زمینه آموزش زبان انگلیسی و تدریس زبان های معتبر جهان دارد. این موسسه آزمون آیلتس را با بهره گیری از توان اساتید داخلی که در این زمینه از تجارب بالایی برخوردار هستند انجام می دهد.

تفاوت بسیار بزرگ گاما با سایر موسسات آموزشی زبان در نوع دوره های ارائه شده است به این صورت که در گاما دوره های ترمیک زبان ارائه نمی شود و دوره ها هدف گرا بوده و بصورت پکیج از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد. گاما به خاطر سه دوره آموزشی بسیار شناخته شده است:

زبان آلمانی

ترکی استانبولی و یوس ترکیه

آمادگی آزمون آیلتس

آموزشگاه زبان گات

موسسه زبان گات دارای متنوع ترین دوره‌های آموزش زبان‌های خارجی اعم از: ترمیک (گروهی)، خصوصی، فشرده، فوق فشرده، آنلاین، کلاس‌های تربیت مدرس (T.T.C)، کلاس‌های بحث آزاد (Free discussion) ، کلاس‌های آمادگی در آزمون آیلتس و کلاس آیلتس برای آمادگی در آزمون سفارت‌ها است

آموزشگاه زبان اسپیکان

این آموزشگاه دارای ۲ شعبه در تهران (یوسف آباد و تهرانپارس) است و کلاس های آنلاین قابل قبولی نیز ارائه می کند و یکی از گزینه های عالی برای یادگیری زبان انگلیسی عمومی و تخصصی است. اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را به هر دلیلی دارید، حتما این آموزشگاه را مدنظر داشته باشید.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج با بیش از یک دهه سابقه برگزاری دوره های تخصصی آموزش زبان برای تمامی زبان ها تجربیات بسیار ارزنده ای را در زمینه برگزاری دوره های تخصصی آموزش زبان کسب نموده است

ایران کمبریج در زمینه زبان انگلیسی بسیار مجرب و کارآزموده است و در شهر تهران یکی از بهترین هاست.