یادگیری زبان های خارجی

یادگیری زبان های خارجی (آمار سال)

راهکارهای چند زبانه شدن مقالات

در این مطلب به علل یادگیری زبان های خارجی اشاره می کنیم. بچه ها در ایالات متحده به خدمات ترجمه زبان های دیگر نیازدارند. آنها بر سر کلاس های انگلیسی حاضر می شوند که برایشان بسیار خوب است. زبان غالب جهانی در حال حاضر به طور پیش فرض زبان آنها می باشد. شاید به این دلیل است که تنها ۲۰ درصد از دانش آموزان آمریکایی در مهد کودک تا ۱۲ سالگی یک زبان خارجی را یاد می گیرند.این در مقایسه با اروپا به میزان قابل توجهی پایین است. بیش از ۹۰ درصد جوانان حداقل یک زبان خارجی را مطالعه می کنند.

تمرکز زبان ها

دلیل دیگری برای علاقه به  یادگیری زبان های خارجی در اروپا، تمرکز زبان ها در داخل کشور و در سراسر اتحادیه است. به عنوان مثال، در سوئیس، چهار زبان رسمی ملی فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و رومانیش و در بلژیک سه زبان رسمی فرانسوی، آلمانی و هلندی وجود دارد که دیگر نیاز به خدمات ترجمه زبان های نام برده شده در آن کشور کم می شود. همانطور که نیکیل سوناد کوارتز اخیرا اشاره کرد، انگلیسی به عنوان بهترین گزینه زبانی است. اروپایی ها همچنین با سخنرانان زبان های دیگر به غیر از آمریکایی ها در تبادل هستند. آنها که تنها به انگلیسی و فرانسوی در شمال در کانادا و اسپانیا در جنوب مرز مکزیک، صحبت می کنند.

یادگیری زبان های خارجی
یادگیری زبان های خارجی

آمار در سال ۲۰۱۷

گزارش سال ۲۰۱۷ شوراهای غیرانتفاعی آمریکا در زمینه آموزش بین المللی نشان می دهد که بیشتر دانشجویان نیوجرسی بیشتر از ۵۱ درصد زبان را مطالعه می کنند و به خدمات ترجمه زبان ها دست پیدا میکنند. پس از آن ناحیه کلمبیا با ۴۷ درصد و ویسکانسین با ۳۶ درصد است. اما اکثر ایالت ها مشارکت کمتر از ۲۵ درصد دارند. در نیومکزیکو، آریزونا و آرکانزاس، تنها ۹ درصد زبان خارجی را مطالعه می کنند. در میان دانشجویان آمریکایی که زبان دیگری را می گیرند، اسپانیایی محبوب ترین زبان است.

زبان به عنوان یک ضرورت

یکی دیگر از عوامل یادگیری زبان های خارجی، فراتر از جغرافیا و عدم وجود استانداردهای ملی، ممکن است میزان یادگیری زبان دیگر به عنوان یک ضرورت عملی باشد. به عنوان مثال، زبان انگلیسی واقعا نیازی به اجبار در هلند ندارند. انگلیسی زبان رسمی در ۵۹ کشور جهان و زبان اول ۴۰۰ میلیون سخنران در سراسر جهان است. توسط یک میلیارد نفر صحبت می شود.

برخی معتقدند که زبان انگلیسی بسیار محبوب می باشد. در حقیقت، این کاملا ظالمانه است. بنابراین جای تعجبی نیست که در ایالات متحده فشار زیادی برای یادگیری زبان و خدمات ترجمه زبان دیگر ندارند. با این حال، یادگیری یک زبان خارجی به دلایلی اهمیت دارد که فراتر از نیازهای عملی ما برای برقراری ارتباط با افراد با دیگر زبان ها است. این یک پنجره برای دیدگاهی جدید می باشد. راهی برای فهمیدن اینکه چگونه بعضی افراد فکر می کنند، چندزبانه ها حتی ادراکات زمان را تغییر می دهد. بچه های آمریکایی که زبان دیگری را انتخاب نمی کنند، ممکن است به راحتی در یک اقتصاد جهانی تحت سلطه انگلیس کار کنند. اما آنها در حال توسعه هوش فرهنگی انتقادی مانند یادگیری نحوه ارتباط با غریبه ها و برقراری ارتباط با آنها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید