مترجم آنلاین ( بهترین سرویس ها )

مترجم آنلاین ( بهترین سرویس ها )

زبانشناسی مقالات

امروزه سرویس های مترجم آنلاین حضور گسترده ای پیدا کرده اند. در واقع، آن ها مثل بمبی در جهان منفجر شده اند و از آنجایی که تقریبا در هر صنعتی نیاز به سرویس های ترجمه آنلاین وجود دارد، دسترسی جهانی به آن ها رو به افزایش است. در حال حاضر از شرکت های گسترده گرفته تا تجارت الکترونیک، چاپ و نشر، تحقیق و پژوهش، هریک نیازمند سرویس های ترجمه آنلاین تخصصی می باشند.

به گزارش ایسنا، با توجه به افزایش روند استفاده کاربران عادی و غیر متخصص از سایت و سرویس‌های آنلاین و اینترنتی، به نظر می‌رسد که سرویس‌های ترجمه آنلاین که از سوی غول‌های تکنولوژی در سراسر جهان توسعه داده شده و در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند، بیش از پیش مورد استقبال و توجه قرار گرفته‌اند.

مترجم آنلاین گوگل ترنسلیت

یکی از بهترین سرویس های مترجم آنلاین که حاصل کمپانی بزرگ گوگل می باشد که اکثر افراد در جهان دست کم یکبار با آن سروکار داشته اند؛ این مترجم آنلاین توانایی ترجمه به ۱۰۰ زبان زنده دنیا را دارد، برای ترجمه محتوای سایت، تنها کاری که باید کرد قرار دادن متن در جایگاه زبان مبدأ و سپس انتخاب زبان آن می‌باشد؛ البته گوگل توانایی تشخیص زبان ورودی را دارد.

بینگ مایکروسافت ( Bing Microsoft )

این امکان را دارد که بدون انتخاب زبان ورودی ترجمه شما را انجام دهد، فقط کافی است متن یا کلمه خود را به آن زبان تایپ کنید تا خود سیستم به طور اتوماتیک تشخیص دهد که به چه زبانی است.

این سرویس که از سوی شرکت مایکروسافت توسعه داده و در اختیار کاربران قرار گرفته است، در نسخه‌های ویندوز و موبایل اندروید و آی او اس وجود دارد.

مترجم آنلاین ( بهترین سرویس ها )
مترجم آنلاین ( بهترین سرویس ها )

مترجم آنلاین SDL Free Translation

قابلیت ترجمه سند، از ویژگی های برجسته ترجمه آنلاین SDL است. شما می توانید یک سند را از رایانه خود به سرعت آپلود کنید و سپس ارزش ترجمه را ببینید.

شما قادرید جملات و مقالات موجود در بیش از ۴۵ زبان زنده جهان را در این ابزار مترجم آنلاین به آسانی به زبان دیگری ترجمه نمایید. آن گاه می توانید متون ترجمه شده را به شکل نوشته یا فایل صوتی ذخیره نمایید.

یاندکس ترنسلیت ( Yandex Translate)

لغات دلخواه خود را بیان کنید و ترجمه آن ها را مشاهده کنید. و با هدف رقابت با مترجم گوگل عرضه شده است.
این اپلیکیشن که بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا را ترجمه می‌کند، قادر است در حالت آنلاین زبان‌های مختلف را به یکدیگر ترجمه کند.

ریورسو ( Reverso )

ریورسو شاید یکی از سرویس های ترجمه ای باشه که کمترین کسی اسم اون رو شنیده باشند. شاید یکی از ضعف های که این سرویس، پشتیبانی آن از چند زبان محدود است.

از جمله مهمترین مزایای آن می‌توان به چک‌کننده هجی کلمات، انجام ترجمه بدون نیاز به کلیک کردن بر روی دکمه، امکان گوش دادن صوتی به متن مبدا و متن ترجمه شده، ارائه کیبورد مجازی بر روی صفحه نمایش برای بسیاری از زبان‌ها، امکان رتبه‌بندی اعتبار ترجمه‌های انجام شده به منظور اصلاح خدمات ترجمه اشاره کرد.