زبان دوم فرصت شغلی بهتری می آفریند

فرصت شغلی بهتر با زبان دوم(بررسی تحقیقات)

راهکارهای چند زبانه شدن مقالات

کارکنانی که می توانند به زبان دوم صحبت کنند یا تجربه فرهنگ های دیگر را داشته باشند، باید این را در رزومه خود برجسته کنند؛ چرا که می تواند در بسیاری از بخش ها به آنها کمک کند. اگر در رزومه این مهارت قید شود، مشاغلی که نیاز به درک انسان ها دارند، مانند کار اجتماعی، خدمات مشتری و مهمانداری هواپیما و یا آنهایی که با اصطلاحات فنی مانند مراقبت های بهداشتی و یا قانون سرو کار دارند، می توانند از کارکنان با این مهارت ها که در رزومه آمده است، بسیار بهره مند شوند.

جمعیت شناسی در استرالیا 

در بسیاری از نقاط استرالیا، جمعیت شناسی به طور فزاینده ای متنوع می شود، بنابراین کارکنان باید از امر پیروی کنند. سرشماری ۲۰۱۶ نشان می دهد که یک سوم جمعیت در خارج از استرالیا متولد شده اند و در حالی که انگلیسی ها و نیوزیلندی ها با فرهنگ های بسیار مشابه به استرالیا بزرگترین نسبت در این گروه  را به خود اختصاص داده اند، نسبت افراد چینی و هندی به طور خاص در حال رشد هستند.

در سال ۲۰۱۶  به بیش از ۳۰۰ زبان مختلف در خانه های استرالیایی صحبت شده و از هر پنج استرالیایی، یک نفر به زبان دیگری غیر از زبان انگلیسی در خانه صحبت می کند.

زبان دوم فرصت شغلی بهتری می آفریند
زبان دوم فرصت شغلی بهتری می آفریند

مدیر اجرایی Integricare Domenic Valastro می گوید که بخش آموزش و پرورش در دوران کودکی به دنبال مربیانی بوده که می توانند با کودکان و والدین از پیشینه های مختلف ارتباط برقرار کنند؛ بخش بزرگی از این نقش برای درک روابط خانوادگی و تفاوت های فرهنگی است.

او می گوید: “شما ممکن است تمام مهارت یک مربی را داشته باشید، اما همچنین نیاز به درک تفاوت های فرهنگی خانواده ها دارید تا یادگیری را برای آنها در بستری فراهم نمایید که خواهان آن هستند.”
برقراری ارتباط با والدین زمانی که زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم اهمیت دارد. ما خانواده هایی داریم که به ما می گویند” آیا می توانید به زبان مادری خود صحبت نکنید و به فرزند ما با زبان انگلیسی آموزش دهید؟
در حالی که ما با خانواده ها با زبان مادری آنها  ارتباط برقرار می کنیم، فرزندان آنها پس از آن انگلیسی را یاد می گیرند و کودکان در نهایت به خانه می روند و والدین خود را به زبان انگلیسی آموزش می دهند.”
والاسترو می گوید شرکت او به دنبال کارکانان با آگاهی و حساسیت فرهنگی و همچنین انعطاف پذیر است.

او می گوید: آنها نیاز به یک سطح سازگاری و رشد دارند تا با والدین صحبت کنند.

مدیر مالی مرکز مراقبت روزانه Homebush West، مهمی مورگان در هند متولد شده می گوید گذشته او چشم هایش  رو به دنیا را بازکرده است.

او می گوید: “رنگ پوست مهم نیست و ارزش های انسانی بسیار بیشتر اهمیت دارند.”

دیدگاهتان را بنویسید