تاثیر فیلم های انگلیسی در یادگیری زبان

تاثیر فیلم در یادگیری زبان انگلیسی (نکات کاربردی)

روشهای مطالعه زبان خارجی سرگرمی آموزشی

این مقاله در مورد فیلم های انگلیسی ، چگونگی انخاب فیلم ها و اثرات آنها صحبت می کند.

تاثبر فیلم های انگلیسی در یادگیری زبان

فیلم ها صرفا برای سرگرمی نیستند. برای بسیاری از افراد، تماشای فیلم های انگلیسی راهی برای توسعه مهارت های زبان آنهاست. در حالی که فیلم را تماشا می کنید در زبان غوطه ور می شوید و می توانید عباراتی جدید پیدا کنید که ممکن است در هیچ کتاب درسی نیابید. در هنگام تماشای فیلم های انگلیسی، بعضی از مشکلات مثلا زبان گفتاری ناآشنا یا لهجه های غلیظ می توانند به وجود آیند. با توجه به این گونه مشکلات، در اینجا راهنمایی هایی برای لذت بیشتر از تماشای یک فیلم به زبان انگلیسی ذکر شده اند.

ژانر فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

اگر عاشق تعقیب و گریز هستید، فیلم های اکشن تماشا کنید. برای مثال، ایندیانا جونز. اگر کمدی ها را ترجیح می دهید، کمدی تماشا کنید. هر فیلمی که موجب خنده شما می شود. تنها کافی است فیلمی را انتخاب کنید که دوست دارید، آن وقت از تماشای آن به زبان انگلیسی لذت خواهید برد.

تاثیر فیلم های انگلیسی در یادگیری زبان
تاثیر فیلم های انگلیسی در یادگیری زبان

فیلمی را انتخاب کنید که با آن آشنا هستید.

بهتر است برای شروع، فیلم های ساده تماشا کنید؛ به این ترتیب محتوای  فیلم را بهتر درک خواهید کرد. فیلم های دیزنی، مانند The Lion King یا Tangled، نمونه های کلاسیک هستند. انیمیشن های دیگر مانند Up و The Lego Movie همچنین ارزش تماشا را دارند. اخیرا Paddington نیز یک فیلم لذت بخش و سرگرم کننده است.

از دوستان خود برای برای انتخاب فیلم مشاوره بگیرید.

حتما دوستانی دارید که قبلا یک فیلم انگلیسی را دیده اند، اگر چنین است، آنها ممکن است بتوانند به شما یک فیلم خوب را توصیه کنند.

از زیرنویس استفاده کنید.

برای مبتدیان، زیرنویس بسیار مفید بوده و استفاده از زیرنویس ها ساده ترین گزینه است. همچنین زبان آموزان پیشرفته تر با استفاده از زیرنویس انگلیسی، می توانند با کلمات بر روی صفحه نمایش صحبت کرده و به آنها کمک می کند که مهارت زبانی خود را بهبود بخشند.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

هری پاتر: یک پیشنهاد واضح اما در عین حال یک سری فوق العاده است که می تواند برای افراد هر گروه سنی مناسب باشد.

تنها در خانه: این فیلم، یک کمدی عالی است که در طول تعطیلات کریسمس اتفاق می افتد.
امیدوارم این نکات مفید را  را به کار برده و از آنها بهره ببرید.

1 پاسخ در “تاثیر فیلم در یادگیری زبان انگلیسی (نکات کاربردی)

دیدگاهتان را بنویسید