نه نکته برای یادگیری خود خوان انگلیسی

نه نکته برای یادگیری خود خوان انگلیسی

روشهای مطالعه زبان خارجی مقالات

برای یادگیری خود خوان انگلیسی ، ابتدا باید روشی راحت و لذت بخش بیابید تا آن را همواره ادامه دهید و به دست فراموشی نسپارید.

هیچ تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید به تنهایی انگلیسی یادبگیرید؟

در این جا ۹ روش به شما معرفی می کنیم:

۱.به موسیقی گوش دهید و تمام متن آهنگ را یادبگیرید

همه موسیقی را دوست دارند. اما برای یادگیری خود خوان انگلیسی ، شما باید فقط موسیقی انگلیسی گوش دهید. گوش دادن به موسیقی های روز و مطرح در همه جا مثل ماشین، هنگام خرید و غیره کمکی بزرگ است. برای شروع آهنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایید. سپس متن آهنگ را دانلود کرده و آنقدر گوش دهید تا ملکه ی ذهن تان شود.

۲. برای یادگیری خود خوان انگلیسی ، ویدیو های مورد علاقه خود را تماشا کنید

تماشای ویدیو به شما در درک مطلب بسیار کمک می کند. مصاحبه ها را تماشا نمایید تا ساختارهای انگلیسی برای ارتباط برقرار کردن را فرابگیرید. با گوش دادن مصاحبه ها شما ساختار انگلیسی واقعی را یاد خواهید گرفت.

۳. فیلم ها و برنامه های تلویزیونی انگلیسی ببینید

با دیدن فیلم و برنامه های انگلیسی شما صحبت کردن و درک زبانی خود را بهبود می بخشید. شما به صحبت کردن افراد با یکدیگر گوش می دهید و آنها در متداول ترین ساختارها را به کار می برند. این روش موجب می شود تا ضرب المثل ها، اصطلاحات خاص و تکیه کلام های روزمره را فراگیرید. اگر برای فهمیدن جملات در ابتدا مشکل دارید، باید زیرنویس ها را هم بخوانید. بعد از این که مهارت کافی پیدا کردید، دیگر زیرنویس را حذف کنید.

۴. سطح گرامر خود را با آزمون های انگلیسی آنلاین بسنجید

هنگامی که یادگیری خود خوان انگلیسی را شروع می کنید، یکی از مشکلات این است که متوجه اشتباهات خودتان نمی شوید. یکی از ساده ترین راه حل ها، سنجیدن سطح گرامر و زبانی خودتان با آزمون های آنلاین است. این آزمون ها گرامر، ساختارجملات، درک مطلب و خیلی دیگر از موارد را می سنجند.

نه نکته برای مطالعه خود خوان انگلیسی موثر
نه نکته برای مطالعه خود خوان انگلیسی موثر

۵. چت کردن با دوستان به طور آنلاین

با دوستان خود به طور آنلاین چت کنید، زیرا این روشی سرگرم کننده و آموزنده است. به دلیل این که متفاوت از صحبت با همکلاسی و مدرس و محیط کلاس می باشد، شما احساس راحتی می کنید. چت کردن یکی از بهترین روش های آموزش زبان است، زیرا زبان غیر رسمی و کوچه و خیابان را یاد می گیرید.

۶. کتاب ها، مقالات و مجلات آنلاین را مطالعه کنید

خواندن به اندازه ی گوش دادن زبان شما را تقویت می کند. خواندن و گوش دادن هر دو ذهن را آماده تر می کنند، تا بهتر زبان یاد بگیرید. زبان آموزان اغلب انگلیسی را در ذهن خود ترجمه می کنند و این باعث تاخیر در پاسخ می شود. هرچند، اگر ذهن یاد بگیرد که انگلیسی فکر کند، درک انگلیسی و صحبت کردن به آن زبان بسیار آسان تر خواهد شد. هر چه بیشتر بخوانید، با ساختارهای انگلیسی، کلمات جدید و الگوهای زبانی رسمی و غیر رسمی بیشتری آشنا می شوید. این بدان معنی است که شما انبوهی جملات و کلمات آماده در ذهن خود دارید و به محض نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید.

۷. در مورد چیزی بنویسید که راجع به آن فکر می کنید

درحقیقت، شما آنچه را که به صورت خود خوان یادگرفته اید باید به رشته ی تحریر درآورید. بهترین راه نوشتن مطلبی از خودتان است. بنویسید تا دریابید چقدر در گرامر، کلمات و ساختارهای انگلیسی خبره هستید.

۸. در وب سایت های آموزش زبان آنلاین عضو شوید

زبان آموزان دوست دارند با دیگران تبادل زبانی داشته باشند و وب سایت ها خوشبختانه این زمینه را فراهم می کنند. هنگامی که در این وب سایت ها عضو شوید، می توانید با دیگر زبان آموزان خود خوان در ارتباط باشید.

۹. هر کجا که می توانید انگلیسی صحبت کنید

اگردر کشوری هستید که به زبان انگلیسی صحبت می کند، از هر فرصتی برای گفتگو دریغ نکنید. هرگز استرس نداشته باشید. قبل از صحبت به تمام کلمات و ساختارهای موجود در ذهنتان رجوع کنید و بعد با آرامش کامل صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید