اپلیکیشن UTalk

اپلیکیشن آموزش زبان UTalk

معرفی اپلیکیشن

با اپلیکیشن آموزش زبان UTalk، همیشه یک معلم عالی همراه خود دارید. این برنامه آموزش زبان به شما می آموزد که مانند یک بومی صحبت کنید. یادگیری یک زبان خارجی به معنای خرید مجموعه CD های گران قیمت نیست و امروز هر آنچه که باید فرا بگیرید، از طریق یک برنامه آموزشی زبان مناسب برای شما امکان پذیر خواهد بود. 

اگر زمان زیادی برای یادگیری کلمات پایه زبان انگلیسی ندارید، اپلیکیشن UTalk را امتحان کنید. این برنامه بصورت تعاملی و در محیطی بسیار زیبا، عبارات پایه انگلیسی را با لهجه آمریکایی آموزش می‌دهد. شما به کمک آزمون‌ و بازی کلمات بسیاری یاد خواهید گرفت. احتمالا بارها تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی گرفته‌اید اما در میانه راه متوقف شده‌اید. با این برنامه دیگر نیاز نیست از ابتدا شروع کنید چرا که UTalk هیچ‌گاه فرآیند آموزشی را متوقف نمی‌کند و آموزش دقیقا از همانجایی آغاز می‌شود که قبلا ترک گفتید.

UTalk شما را برای غلبه بر چالش مانع زبان با آموزش واقعی واژگان به طور تمرین عملی آماده می کند. این برنامه جامع زبان به شما اجازه می دهد تا بدانید که صحبت به  زبان مادری چیست. حتی این برنامه  از ترجمه های تایید شده مستقل استفاده می کنند تا بتوانید کاملا شبیه به زبان مادری صحبت نمایید. به علاوه، هر درس به گونه ای طراحی شده تا تعاملی تر و سرگرم کننده تر باشد. در نهایت، هرچه بیشتر با مطالب ارتباط برقرار نمایید، بهتر صحبت خواهید کرد. پس امتحان کنید!

اپلیکیشن UTalk
اپلیکیشن UTalk

با UTalk، شما محدود به یادگیری یک زبان نیستید. کاربران در واقع تشویق می شوند که زبان سوم، چهارم و حتی پنجم خود را یادبگیریند. به همین دلیل است که این برنامه دسترسی به ۱۳۰ دوره مختلف را فراهم می کند که می توانید به آن با هر دستگاهی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، اگر شما یادگیری زبان های چندگانه را انتخاب نمایید، هیچ فشاری برای یادگیری وجود ندارد تا به خوبی مسلط شوید.

ویژگی‌های اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی UTalk:

  • این برنامه ساخت EUro Talk است. ۲۰ سال تجربه و بیش از ۱۰ میلیون مشتری
  • آموزش ۲۷۵ عبارت انگلیسی پر کاربرد همراه با تصویر و صدا
  • تلفظ صحیح هر عبارت با دو صدای مختلف
  • مناسب برای افراد مبتدی
  • امکان ضبط صدا برای مقایسه لهجه
  • آموزش همراه با سرگرمی
  • امکان دیدن میزان پیشرفت

1 پاسخ در “اپلیکیشن آموزش زبان UTalk

دیدگاهتان را بنویسید